Novetats de cara a l’inici del curs escolar 2022-2023, la principal novetat es l’avançament de la data d’inici del curs, serà el 5 de setembre a infantil i primària, no així els alumnes d’ESO i Batxiller que la seva data d’inici de curs serà dos dies desprès.
El govern ha dit en el moment de fer aquest anunci que ni pels alumnes ni pel professorat suposarà una càrrega addicional d’hores lectives, el professorat continuarà incorporant-se el dia 1 de setembre, això si, amb menys dies per preparar l’inici de curs.
Una segona novetat important anunciada pel govern es que els alumnes faran jornada intensiva durant el mes de setembre, de 09.00 a 13.00 hores, garantint el servei de menjador per a tots els alumnes que ho necessitin, marcant l’hora de sortida a les 15.30.
També s’ha explicat que per poder quadrar les hores lectives, durant les vacances de Nadal, s’ampliarà un dia festiu més, acabant el dia 21 de desembre, amb un dia de lliure disposició adicional, passant de 3 a 4 dies de lliures disposició.
Compareixença del president Pere Aragonès i el conseller d’Educació, Josep G. Cambray