Se suspèn el Fira Juga i es tanca el Casal d’Avis, aquestes entre d’altres mesures anunciades per l’ajuntament donada la nova situació sanitària que empitjora per moments

0
2575
Vols ser el primer a rebre les últimes notícies del que passa a Sant Andreu de la Barca? Clica aquí per subscriure't al nostre canal de Telegram

Ahir vespre el govern de la Generalitat de Catalunya va anunciar una sèrie de mesures per poder contenir la sisena onada de la pandèmia, una onada que ens està posant en xifres, tant de contagis com d’ingressos a planta i a les UCI, com feia mesos no veiem.

Davant aquesta situació l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca ha convocat el comitè de crisi per avaluar la nova situació, una situació que arriba a les portes del Nadal i Cap d’Any.

Comitè de crisi de l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca

Una vegada avaluada la situació, el govern municipal ha adoptat diverses mesures, entre les quals està la suspensió del Fira Juga, i que d’altres activitats programades, com ara els carters reials es facin a un espai obert i amb cita prèvia.

El casal d’avis torna al tancament, un altre cop, i serà a partir del dia 24 de desembre fins al 17 de gener, data en què s’estudiarà la situació sanitària del moment, per veure si es reprenen les activitats.

Com ja vam avançar ahir, la cavalcada, a hores d’ara, es manté en el format tradicional i com estava prevista dur-la a terme, una cavalcada que no s’aturarà i passarà per tots els barris de la ciutat mesura que servirà per evitar aglomeracions.

Per finalitzar, el ple ordinari municipal del dia 27 de desembre, tornarà a la forma telemàtica, una via a la qual ja ens vam acostumar durant els mesos més forts de pandèmia.

Publicitat